Rehvid ühendavad autot sõiduteega. Sellele lihtsale, kuid olulisele asjaolule toetudes saame aru, et olgu auto muus osas nii heas korras kui tahes, mängivad absoluutselt igasuguste sõiduomaduste suhtes kõige suuremat rolli just rehvid.
Teadlikule autojuhile on selge, et rehvides sisalduvat rõhku ja rehvide enda seisukorda tuleb kontrollida pidevalt. Kuidas aga tunda aegsasti ära hetk, mil rehvikomplekt välja vahetada?
Rehvimustri jääksügavus
Kõige lihtsam viis rehvide seisukorra kontrolliks on mustri jääksügavuse kontrollimine. Kui rehvimustrit on alles vähem kui 3-5 millimeetrit, siis ei ole nende rehvidega enam mitte ainult keelatud, vaid ka eluohtlik sõita. Sellised rehvid on kaotanud igasugused tööomadused ning vajavad kohest väljavahetamist.
Seisnud rehvid lähevad halvaks
Rehvide vanus ei tohiks olla suurem kui viis aastat. Seda ka juhul, kui rehvid on kasutuna seisnud. Rehvisegu kõveneb ajapikku ka kasutult seistes ning tööomadused kaovad ajapikku. Eriti oluline on see talverehvide puhul.
Lamellrehvid töötavad talvistes tingimustes ainult juhul, kui rehvisegu on pehme ning naastrehvide puhul kipuvad rehvid peale pikka seismist väga kiiresti suure osa naastudest välja viskama, kuna kõvenenud segu ei hoia neid enam kinni.
